חלומות עץ ומתכת

מאמרים

פרגולה בחצר

מימוש החלום לגור בבית עם גינה או בדירת גן מוביל לכך שמשפחות שעוברות לבתים הללו מזמינות גם פריטים נלווים כדי ליצור עבורם חיים נעימים במיוחד. אחת האופציות המוצלחות היא התקנת פרגולה בחצר. המטרה של הפרגולה היא ליצור הצללה מקסימלית כך שבני הבית והאורחים יוכלו לשבת בריהוט שממוקם מתחת לפרגולה וליהנות מהעובדה שהשמש אינה יוקדת בחוזקה, לאור החסימה של הפרגולה וכך אפשר לשבת ולאכול, לשחק ולשוחח במרחב הגדול. קיימות כמה שיטות לייצור פרגולה כמו עץ, אלומיניום או שילוב של שני החומרים המוצלחים הללו.

כאשר מזמינים פרגולה מעץ יש לוודא שהיא מיוצרת מעצים איכותיים כמו עצים מלאים מעץ אשוח או עץ אלון. יש לכך חשיבות רבה כיוון שאם מייצרים פרגולה מעץ שהוא איכותי פחות, עלולים להגיע אליו טרמיטים ונמלים אשר ינגסו את העץ, יפוררו אותו ולכן יציבותה של הפרגולה תיפגע. במקרים הללו יש להזמין בהקדם שירותי הדברה אשר ירססו חומרי הדברה שונים וזאת בהתאם לסוג של המזיקים שנראו בשטח. מעבר לכך חשוב למרוח חומר ייעודי למטרה זו אחת לתקופה, כיוון שריחו של חומר זה מרחיק מהמקום את הסוגים השונים של המזיקים וכך הפרגולה נשארת שלמה.

תכנון פרגולה בחצר

חשוב להזמין פרגולה אצל איש מקצוע מיומן אשר בקיא בתחום זה והוא בעל ניסיון רב בייצור ובהתקנת פרגולות מאסיביות, יציבות ועמידות שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות.

בשלב ראשון יש לתכנן את מיקומה של הפרגולה, במרכז הגינה או באחד הקצוות על פי נוחותם של הדיירים. החשיבה היא ליצור פינת חמד שבה נפגשים בני המשפחה והאורחים. פינה זו תכלול מערכת ישיבה, פופים, ספסלים, נדנדה, או שולחן וכמה כיסאות סביבו שישמשו לאירוח.

בהתאם לכך קובעים את הגודל של פרגולה בחצר, ארוכה או מרובעת במידות הנחוצות. מעבר לכך בוחרים מתוך הדוגמאות את הטקסטורה שהיא האהובה ביותר על בני הבית כדי ליצור פרגולה שהיא לא רק פונקציונלית, אלא גם מוסיפה יופי רב לגינה.

במקרים רבים מעצב הפנים של הבית מסייע גם בעניין בחירת הפרגולה וזאת כדי ליצור סינרגיה בנראות של הפרגולה למראה הכללי של הבית כדי ליצור שייכות ותיאום.

היתרונות של פרגולה בחצר

המרוץ לחיים גורר עייפות לכל בני הבית, לכן הימצאותה של פרגולה בחצר היא הזדמנות מצוינת לנוח. כך מתיישבים על הריהוט המפנק, הפרגולה עוצרת את קרני השמש היוקדת וכך מצד אחד נעים חמים ומצד שני השמש אינה מעיקה ולכן אפשר להישאר מחוץ לבית פרק זמן ארוך. זהו המקום האידאלי למפגשים משפחתיים וחבריים בימים שבהם אין גשם.

כאשר משלבים בעת הבנייה של פרגולה בחצר גם מתכת, התוצאה היא פרגולה איתנה אשר מחוזקת בברגי נירוסטה ייחודיים ומבטיחה לבני הבית שהיא מותקנת כהלכה והם יוכלו ליהנות ממנה לאורך כמה שנים.

 

 

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן