חלומות עץ ומתכת

מאמרים

כל הנושא הזה של כריתת עצים הוא נושא מאוד מורכב מבחינה משפטית. אף פעם אין לכרות עץ ממקומו בלי לקבל אישור על כך מטעם פקיד היערות. טעות נפוצה היא לחשוב שאם העץ נטוע בחצר הפרטית שלכם הרי שיש לכם את החירות לכרות אותו כאשר יעלה בדעתכם. 

חשוב להבין. עצים הם תחת חסות המדינה וגם אם לא תתייחסו לזה, ייתכן מאוד שבעת הכריתה של העץ יצוצו צלכם נציגים מטעם פקיד היערות. כי אוזניהם של הפקחים כרויות כל הזמן וכשהם שומעים את הצליל האופייני של ניסור עצים, הם בהחלט מתייצבים לימין העץ.

על כן, אל תמהרו ואל תהיו פזיזים גם אם אתם כבר ממש רוצים להתחיל בבניית הפרגולה והעץ התקוע לכם באמצע הגינה ממש מפריעה לכם להתקדם.

פעלו בצורה הנכונה על פי כל הכללים והחוקים. ברוב המקרים תקבלו את האישור המתבקש ותוכלו לבצע את כל הפעולות כדין.

מתי מותר לכרות עץ?

אז אם נבהלתם מהעובדה שאי אפשר לכרות עצים סתם כך, חשוב שתדעו. ישנם נהלים מסודרים ואם תפעלו על פיהם, רוב הסיכויים הם שהבקשה שלכם תתקבל.

הסיבות בדרך כלל בהם אכן מתקבל האישור לכריתת עצים:

  • עץ שמסכן את הסביבה בשל מיקומו.
  • עץ שגורם להתפתחות אלרגיה לאדם המתגורר בסמיכות לעץ.
  • עץ שמפריע לביצוע פעולות בנייה.

ישנן סיבות נוספות שעשויות בהחלט להתקבל על ליבם של פקידי היערות ותוכלו לבצע את הכריתה מיד.

מי כורת את העץ?

חשוב להבין כי כריתה של עץ היא פעולה מורכבת המחייבת ביצוע מקצועי ועבודה נכונה.

ממש כמו שאתם מבינים כי לצורך ביצוע עבודות גבס בבית אתם תפנו אך ורק אל מקצועני הגבס או שלצורך ביצוע עבודות בנייה של פרגולה אתם תפנו אל אנשי המקצוע שיש להם את המומחיות הספציפית בתחום, הרי שממש כך עליכם להקפיד ולנהוג כאשר אתם באים לבחור לכם את איש המקצוע שיסיר עבורכם את העץ ממקומו.

הפרגולה המושלמת

אחרי שכבר פיניתם את השטח והכול מוכן ומוזמן לבנייה של הפרגולה, עליכם לשים לב שאכן עשיתם את הבחירה הנכונה באיש המקצוע שיעשה עבורכם את העבודה.

כי בנייה של פרגולה היא לא עניין של מה בכך. יש כאן בחירה מתוך מגוון של עצים, יש סגנונות עיצוב שונות של פרגולה ויש כמובן את הגודל של הפרגולה שהיא גם כן משמעותית מאוד לגבי כל שאר הבחירות.

כדי לקבל את התוצר המושלם, עליכם לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את היכול  ליצור עבורכם את המוצר הכי מתאים לכם ולצרכים שלכם.

לשם כך עליכם לוודא כי מדובר באיש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום והוא יודע איך וכיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר!

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן