חלומות עץ ומתכת

מאמרים

התמודדות עם טרמיטים אינה חריגה בגינות ושטחים חיצוניים. מזיקים אלו ניזונים מעץ, ויכלים לגרום לנזק משמעותי למבני עץ כמו דקים או גדרות, בנוסף, הם גם יכולים לגרום נזק לצמחים ועצים. ללא טיפול מתאים, הנזקים של טרמיטים עלולים להיות יקרים, לכן זה חשוב וחיוני לזהות את הבעיה ולטפל בה בהקדם האפשרי.

איך טרמיטים מגיעים לדק בגינה?

טרמיטים מקננים בתוך האדמה והם חופרים לעצמם תעלות מתחת לאדמה, כך שיכולים למעשה להגיע לכל מקום שירצו. מכיוון שהם קטנים, טרמיטים גם יכולים לחדור דרך סדקים וחריצים ביסודות ולהגיע אל הדק בגינה שלכם. ולבסוף, הם יכולים להגיע אל הגינה דרך עצים נגועים, וזו הסיבה לבדוק כל מוצר עץ שאתם בוחרים להכניס לגינה כמו עצי הסקה, רהיטי עץ משומשים וכדומה.

איך נדע שיש לנו טרמיטים בדק?

זה מעט מאתגר לזהות שיש טרמיטים בגינה, יחד עם זאת ישנם כמה אינדיקטורים שאתם יכולים לחפש, אחד הבולטים מהם יהיה נוכחות של תעלות טרמיטים. תעלות טרמיטים זהו הסימן הנפוץ ביותר, הם עשויים מאדמה והפרשות ומאפשרים למזיקים לעבור בין הקן שלכם לבין מקור המזון. גם סימני כרסום על רהיטי עץ שונים או נזקים גלויים יוכלו לספק אינדיקציה לכך שיש טרמיטים בעץ. יכול להיות שגם תבחינו בטרמיטים עצמם רוחשים להם בתוך הגינה, או בעצים בעלי צליל חלול, בקורות שנפלו מהגדר ומהדק או בצואת טרמיטים גלויה.

כיצד לטפל במכת טרמיטים בגינה?

אם אתם חושדים שיש לכם מכת טרמיטים בגינה, עדיף לפעול מהר ולא להצטער. הצעד הראשון יהיה לפנות לחברה המתמחה בהדברת טרמיטים. חברה מקצועית תוכל לבצע סריקה יסודית בגינה כדי לזהות את היקף הבעיה. בהתאם לחומרת הבעיה, החברה תמליץ על שיטות שונות כדי למגר את בעיית הטרמיטים מן היסוד.

מכיוון שבכל הזמנת שירות הדברת טרמיטים מחיר משתלם הוא תנאי חשוב, ישנם כאלו שמחליטים לוותר על ההוצאה ולנסות לטפל בבעיה בעצמם. קחו בחשבון שתמיד מומלץ להזמין חברת הדברה מקצועית, אם אתם רוצים להיפטר מהבעיה בצורה יעילה. לחברה מנוסה יש גישה לציוד ולחומרי הדברה שאינם זמינים לציבור הרחב. בנוסף לחברה יש הכשרה וניסיון, והיא מציעה אחריות על השירות מה שמספק המון שקט נפשי.

שיטות הדברה יעילות להתמודדות עם טרמיטים

ישנן מספר שיטות הדברה יעילות להתמודדות עם טרמיטים בדק בגינה. החל בהצבת פיתיונות סביב לדק, שהטרמיטים ייקחו איתם לתוך הקן ולבסוף יחסלו את המושבה, ועד חומרים כימיים שמורחים ישירות על העץ כדי למנוע מהטרמיטים לאכול ממנו. את חומרי ההדברה בוחרים בהתאם להיקף הבעיה, ולשיטת העבודה המועדפת על חברת ההדברה, לכן תמיד מומלץ לשמוע על השיטות השונות, לפני שמקבלים החלטה סופית.

לסיכום, טרמיטים יכולים לגרום נזק משמעותי לדק בגינה, אם מזניחים את הטיפול בבעיה. לכן אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בגינה, זה חיוני לפנות לחברת הדברה מקצועית אשר תוכל להגן על הדק ומוצרי העץ השונים ולטפל ביעילות, ביסודיות ובמחיר משתלם בבעיית הטרמיטים שלכם.

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן