חלומות עץ ומתכת

מאמרים

התקנת פרגולה בבית זו דרך פשוטה ומאוד מסוגננת להרחיב את שטח המגורים שלכם ולנצל טוב יותר את חלל החוץ. הפרגולות מתוכננות באופן כזה שהן צמודות לבית, והן יוצרות מעבר בין שטח המגורים הפנימי לבין החלל החיצוני. כתוצאה מכך, אנשים רבים מקדישים זמן, מאמץ ומשאבים כדי להתאים בין הפרגולה לבין עיצוב חלל הפנים, ואחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי הריצוף.

התאימו בין הפרקט בבית לריצוף בפרגולה

דרך מעולה ליצור שילוב הרמוני בין הפרקט בבית לבין הפרגולה בחוץ היא על ידי בחירת סגנון ריצוף דומה לשני החללים. לכן בחירת פרקט למרפסת או לדק מתחת לפרגולה, שממשיך את הפרקט בבית, זו החלטה מעולה.

אם אתם חוששים מכל נושא העמידות, תשמחו לגלות שכיום יש כל כך הרבה פרקטים בדרגות עמידות שונות, ובטכניקות ייצור מתקדמות, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות ממראה העץ הטבעי אך מבלי לוותר על רמות עמידות גבוהות למים, לחות, שריטות ואפילו חיידקים! ולבסוף, אל תשכחו להתאים גם בין פנלים לפרקט המרפסת או הדק, לבין הפנלים שבחלל הפנים.

טשטשו את הגבולות

טריק עיצובי חכם הוא להשתמש בחומר אחד עבור רב חלל הפנים, ואז בערך כמטר לפני נקודת המפגש בין הפנים לחוץ, להחליף חומרים ולבחור בחומר דומה לריצוף החיצוני שלכם. זו דרך מושלמת לטשטש את הגבולות, ליצור תחושה של המשכיות, מראה הרמוני ונעים מבחינה ויזואלית וזרימה מושלמת בין חללי החוץ לחללי הפנים.

בחרו את החומרים כך שיתאימו לעיצוב שלכם. החל בפרקט עץ טבעי עם אריחי אבן, או פרקט עם אריחי צפחה. אפשר אפילו לבחור בשיטת התקנה מיוחדת וזהה עבור שני חומרי הגלם, ובאמת שהשמיים הם הגבול.

הניחו את הפרקט באותו הכיוון בפנים ובחוץ

לפעמים הפרקט שישמש אתכם בתוך הבית לא יתאים לחלל החוץ. לכן אם אתם רוצים להמשיך עם מראה העץ החמים גם בחוץ, יכול להיות שיהיה עליכם לבחור בסוג פרקט יותר עמיד שמתאים לשימוש חיצוני. במידה ועליכם לבחור בשני סוגי פרקט שונים לחלל החוץ ולחלל הפנים, זכרו שכיום יש לכם מבחר עצום ואפשרות לבחור בסוגי פרקט שונים אך בגוונים זהים.

אתם בהחלט גם יכולים ליצור תחושת לכידות גם על ידי כך שתתקינו את לוחות הפרקט באותו הכיוון בשני החללים, ושתבחרו בלוחות בעובי ורוחב דומים. בדרך זו ניתן אפילו לבחור גוונים שונים והאפקט לא יהיה חריג. וכמובן שהתאמה בין פנלים לפרקט המרפסת לבין פנלים לפרקט הבית תעזור לכם ליצור אחידות והמשכיות.

 

 

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן