חלומות עץ ומתכת

מאמרים

אז אתם כבר יודעים שהמטבח שאתם רוצים בבית שלכם הוא מטבח כפרי, ועכשיו אתם צריכים לדעת איך בכלל מתכננים מטבח כזה. גורם המשיכה במטבח כפרי הוא העיצוב שלו וההתאמה של המראה שלו לשאר הבית שלכם, אבל ברור שתכנון של מטבח לא מסתכם רק בחומרים ובצבעים אלא גם בהתאמה למוצרי החשמל, תנור, מדיח, וכו', למשטח העבודה, לבר מים, כיור ועוד. אז איך בעצם מתכננים את המטבח הכפרי המושלם עבורכם?

עיצוב

עיצוב המטבח חייב להיעשות בטוב טעם, כך שתהיה התאמה בין החומרים והצבעים אחד לשני ולשאר הבית. מטבח כפרי יכול להיראות יוקרתי יותר, אך מצד שני גם יכול להיות אלגנטי ופשוט, מה שנקרא 'אולד סקול'. כשזה נוגע לעיצוב, האפשרויות כמובן פתוחות יותר כשמדובר בשיפוץ כללי או בניין של בית חדש, אך מוגבלות יותר כשבוחרים לשפץ רק את המטבח באופן ספציפי. בין אם מדובר במטבח עם גרפיט שחור, מטבח המשלב אבני חפץ או לבנים או מטבח המתבסס ברובו על עץ, חשוב גם שיהיה קשר בין החומרים והצבע שלהם לבין המכשירים במטבח. למשל, צבע של בר מים, תנור, מקרר, מדיח כלים, ואפילו של סכינים וכלי עבודה במטבח שלכם, יכולים להשפיע על הנראות של המטבח שלכם.

תכנון חכם

כאשר מתכננים מטבח, העיצוב לא מספיק. ההתאמה בין עיצוב הבית, החומרים מהם בנוי המטבח והמכשירים חשובה מאוד, אך ההתאמה במידות למכשירי החשמל שלכם חשובה אף יותר. חשוב לדעת איפה צריך למקם את התנור, את הכיור ואת המקרר, איפה יש מקומות לחיבור מכשירים נוספים כמו בר מים בהתאם לתשתיות ועוד (או דווקא להתאים את התשתיות והחיבורים למיקום המכשירים במקרים מסוימים).

דבר נוסף שחשוב לתכנן מראש הוא ההתאמה של המכשירים לבנייה, בין אם מדובר בתנור בילט-אין, או שפשוט צריך להשאיר לתנור אפייה גדול מקום, מה מידות המקרר, המדיח, בר המים ועוד, ולאן הם מתאימים במטבח. חשוב מאוד לתכנן לפי המידות של המכשירים החשמליים ולמקם אותם כראוי, כל שינוי בתכנית יגרור הוצאות נוספות שלא תכננתם, ועלול להאריך את זמן השיפוץ.

לבחור את האנשים הנכונים

כאשר אתם מחפשים לשפץ או לבנות מטבח, חשוב שתדעו כי אתם סומכים על אנשי המקצוע שבחרתם לעבוד איתם, ועל החזון שלהם. בין אם מדובר במעצב, קבלן או נגר, חפשו המלצות מחברים והמלצות ברשת, השוו מחירים, והכי חשוב, דברו עם אנשי המקצוע ותאמו איתם ציפיות.

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן