חלומות עץ ומתכת

מאמרים

הפרגולות כבר הפכו מזמן לחלק אינטגרלי מהנוף העירוני. אם בעבר פגשנו את הפרגולה בעיקר באזורים כפריים או במשקים קטנים, הרי שהיום הפכו הפרגולות לחלק טבעי בחצרות פרטיות או גינות של אנשים פרטיים. גם במרפסות בתים אנחנו מוצאים לא פעם את הפרגולה כאשר היא משדרגת במידה רבה הן את הנראות של הבית כולו והן את איכות החיים במקום. כי הצל שהפרגולה מעניקה בקיץ וההגנה המתקבלת באמצעותה בחורף, בהחלט תורמים לחוויית המשתמש.

כך תעצבו את הפרגולה הכי עדכנית

כמו בכל עולם העיצוב, גם בתחום הזה של בנית פרגולות עץ יש אופנות וטרנדים משתנים.

הפרגולה היא כבר מזמן לא רק קורות עץ הבנויות באופן ידוע ומוגדר מראש. היום יש הרבה אפשרויות ומגוון גדול של אפשרויות וכל לקוח יכול לבחור את הפרגולה הכי עדכנית והכי טרנדית שתתאים באופן מדויק לצרכים שלו, למטרות שלו ולכל מה שהוא רוצה וצריך.

פרגולות אלומיניום בגימור עץ

רוב הפרגולות בעבר נבנו בעיקר מעץ. אך בשנים האחרונות נכנס גם האלומיניום כאחד השחקנים הבולטים בתחום הפרגולות. כך יש לנו היום פרגולות רבות העשויות אלומיניום. אך יש אנשים שרוצים לראות גם את העץ בפרגולה שלהם. מראה העץ הוא בהחלט דבר שקשה לוותר עליו ועל כן ישנה האפשרות של פרגולה שתיעשה אלומיניום אך הגימור יהיה מעץ.

למעשה פרגולה כזו היא פרגולה חזקה מאוד בגלל שהיא משלבת את שני האלמנטים גם יחד.

פרגולה חשמלית

יש פרגולות שיש להם אפשרויות פתיחה או סגירה באמצעות מנוע חשמלי. מדובר בפרגולה ייחודית ונוחה במיוחד המעניקה מענה עדכני וטרנדי גם יחד. ברור שאם ישנה האפשרות לשלוט על גלילת הפרגולה בלי כל מאמץ, הרי שהמוצר בהחלט יענה על הפרמטר של נוחות השימוש בפרגולה.

הפרגולה החשמלית דורשת כמובן התקנה בטוחה של איש מקצוע מומחה על מנת שהתוצאה אכן תהיה יעילה וטובה.

היתרונות של הפרגולה

אם גם אתם שקלתם בניה של פרגולה במרפסת הבית או בגינה הצמודה לבית ואתם עדיין מתלבטים ומתקשים להגיע לכלל החלטה, מומלץ שתקראו על היתרונות שיש לפרגולה להציע. אולי גם אתם תוכלו ליהנות מכל אותן היתרונות שהפרגולה מציעה למשתמשים בה.

פרגולה מגדילה את שטח הבית – עבור הרבה משפחות, המרפסת בבית היא לא באמת שימושית. לפחות לא בכל ימות השנה. אם זה בימות החמה כאשר השמש קופחת וקשה מאוד ליהנות ממרפסת רותחת כזו ואם זה בימות החורף הקרים כאשר כולם רוצים להימלט הביתה אל בין הקירות המסוככים ומגנים. הפרגולה נותנת מענה מושלם הן לקיץ והן לחורף כאשר ברוב רובם של המקרים אפשר יהיה ליהנות מהשטח הודות לפרגולה.

אפשר לומר שהפרגולה מגדילה בפועל את שטח הבית שנעשה מנוצל הרבה יותר.

אם תבחרו את הפרגולה העדכנית ביותר, תשדרגו על הדרך גם את חזית הבית שלכם.

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן