חלומות עץ ומתכת

מאמרים

בניית בית חדש הוא בהחלט אירוע משמח ומרגש, אך גם מחייב החלטות כבדות משקל עם משמעות כספית ועיצובית. ברור כי עיצוב הפניםשל הבית הוא זה שיקבע איך יראה בית החלומות שלכם, אולם החלטה לא פחות חשובה היא מאילו חומרים נבנה את השלד שעליו ייבנההבית. בשנים האחרונות אדריכלים רבים ממליצים על בניה בשיטת בניה מתקדמת, תוך שימוש בחומרים כמו עץ ומתכת לבניית שלד הבית. הבניה המתקדמת חסכונית, מהירה וידידותית לסביבה בהשוואה לשיטה הקונבנציונלית. בזכות גישה זו, העולם צועד לעבר מבנים חדישיםבטכנולוגיות מיוחדות שלא הכרנו.

מבחינת מרכיבי הגמר של הבית כגון ריצוף, כלים סניטריים, פרזול, אין הבדל בין שיטות הבניה ועיצוב הפנים נתון לבחירתכם. אם כך, נשאלת רק השאלה באילו חומרים להשתמש, פלדה או עץ? בהתחלה זאת אמנם נשמעת שאלה קשה, אך בשורות הבאות נסביר מהי כלשיטה, ונעמוד על יתרונותיה וחסרונותיה.

עץ צומח

כאשר אתם מטיילים בעולם, תוכלו לראות בכל פינה בתי עץ יפהפיים שמתחשק לגור בהם. בארצות הברית ובאירופה השכילו לבנות בתיםמעץ מזה שנים רבות. לאחרונה מתחילים גם בישראל להיפתח לרעיון של בתי עץ, ולא רק לצימרים. אז מהי בניה קלה בעץ? בשיטה זוהשלד עשוי מעץ, בדרך כלל עץ אורן, שעבר טיפולים רבים כנגד מזיקים ולמניעת שריפות.

מכיוון שבבניה בעץ יש שימוש במוצרים טבעיים שאינם פוגעים באיכות הסביבה, בניה זו נחשבת לירוקה, ומובילה לסביבה בריאה ושקטה יותר. זאת ועוד, אין ספק שמבחינה אסתטית, בית עץ שבנוי מחומרים טבעיים נראה יפה ומשתלב בנוף.

יחד עם זאת היתרונות הרבים של בניה מעץ, לא ניתן להתעלם מכך שבאופן טבעי עץ פגיע יותר לנזקי הסביבה כמו שריפות ומזיקים, דברהמחייב תחזוקה שוטפת לאורך זמן.

בניה מתקדמת- פלדה חזקה

בניה עם שלד מפלדה היא שיטה חדשנית יחסית המוכרת בבניה ציבורית אך מתאימה גם לבתים פרטיים. בניית בית בשיטה זו מאפשרתגמישות ודיוק מירביים בתהליך הבניה, על מנת שתוכלו לעצב את בית החלומות שלכם כראות עיניכם.

כמובן שגם בטיחות המבנה היא חשובה ביותר, ואכן בתים בעלי שלד פלדה עמידים מאוד בתנאי מזג האוויר וברעידות אדמה. בניהמתקדמת בפלדה מאפשרת קיצור משמעותי במשך הבניה, שמוביל כמובן גם לחיסכון כספי בבניה ובתחזוקת הבית. לא רק אתם תהנומבניה זולה ושקטה, גם השכנים שלכם יסבלו פחות מתהליך הבניה, שכן השיטה הזו מאפשרת אתר בניה שקט יותר, ללא פסולת בנייןהמוכרת לצערנו בבניה קונבנציונלית.

רק תבחרו

אלו הן עיקרי השיטות המוכרות של בניה קלה: בניה בעץ ובניה בפלדה, ואלו שבסופו של דבר יחזיקו את שלד הבית. לכן, בחירה בשיטההרצויה בשבילכם היא מהותית. למעשה, לאחר שהחלטתם, כל מה שנותר לכם לעשות זה להתקשר ולהתחיל לבנות את הבית החדששלכם במהירות ובבטיחות, ואחר כך לשבור את הראש איך לעצב את בית החלומות החדש שלכם.

 

 

לייעוץ חינם חייגו: 0508123872

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת תפריט
Call Now Buttonצרו קשר דילוג לתוכן